Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve akár home officeban dolgozva nyújthatsz segítséget Ügyfeleink, partnereink számára. Jelentkezz hozzánk

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SPECIALISTA (Budapest és Debrecen)

pozícióba

Mivel foglalkozunk?

Telefonos ügyfélszolgálati csapatunk bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítünk szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállaljuk.

TE mit fogsz csinálni?
  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz.
  • Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget.
  • Kapcsolatot tartasz szakemberekkel, autómentőkkel telefonon és e-mailen keresztül.
  • Magabiztosan kezeled a rendszereinket, és pontosan végzed el az adminisztratív teendőket.
  • Sok termékünk, szolgáltatásunk van, ezért folyamatos képzéseken veszel részt és tesztekkel bizonyítod, hogy elsajátítottad a szükséges ismereteket.
Mire számíthatsz nálunk?

Fokozatos betanításra, és arra, hogy melletted leszünk, nem csak az első időszakban.

Szeretnénk, ha örömmel végeznéd a feladatodat, az Ügyfelek támogatását. Szeretnénk, ha sokrétű tudást, tapasztalatot szereznél meg a nálunk töltött időszak alatt szolgáltatásainkkal és az Ügyfelek kezelésével kapcsolatban egyaránt.

Ahogy nő a rutinod, szívesen bevonunk olyan feladatokba, amelyek segítenek kilépni a napi telefonhívások közül, és újdonságot jelenthetnek számodra.
Ügyfeleink éjjel és hétvégén is számíthatnak ránk, ezért több műszakban, folyamatos munkarendben (0-24) dolgozunk.

Ahhoz, hogy hosszú távon legyél a munkatársunk rugalmas munkarendet, támogató csapatot, negyedéves bónuszt, egészségmegőrző szolgáltatásokat biztosítunk számodra.

Mit várunk Tőled?

Az Ügyfeleink nagy részével könnyen megy a kommunikáció, de nem titok, hogy vannak nehezebb percek, napok. Ezért elsősorban

  • pozitív szemléletet, kiemelkedő problémamegoldó képességet, és őszinteséget várunk.
  • Legyen legalább középfokú végzettséged.
 

Mindenképpen előny, ha

  • már rendelkezel munkapasztalattal ügyfélszolgálati területen,
  • aktív középfokú angol nyelvtudással rendelkezel.

FONTOS INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSPÁLYÁZATOKHOZ KAPCSOLÓDÓAN

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép.

Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem.

Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót.

Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán.

Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.

 

Köszönjük!

Jelentkezz hozzánk

Neved:*

E-mail címed:*

Telefonszámod:*

Ajánlás útján érkeztem:

Ajánló munkatárs neve:

CV feltöltés:* (pdf, docx)

hu_HUHungarian