Jelentkezz hozzánk

Service Desk csoportvezető

pozícióba

Mivel foglalkozunk?

Telefonos ügyfélszolgálati csapatunk bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítünk szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállaljuk.

TE mit fogsz csinálni?
  • Helpdesk csapat napi munkavégzésének koordinálása, professszionális felügyelete, illetve támogatása szakmai kérdésekben
  • Felhasználók közvetlen kiszolgálásának, hiba- és igénybejelentések megoldásának ellenőrzése
  • Az informatikai rendszerek, használatban lévő alkalmazások üzemvitelének biztosítása, és support-ellátásának koordinálása a végfelhasználók felé
  • Létesítménygazdálkodási feladatok összehangolása az üzemeltetéssel, ahhoz kapcsolódó beszerzések koordinálása szabályzat alapján
  • Felhasználókkal, társosztályokkal, Level 2/3 IT support-tal történő kapcsolattartás, rendszerállapotról tájékoztatás adása
  • Kapcsolódó IT folyamatok megtervezése, fejlesztése, a megfelelő eljárásrend szerinti működés biztosítása
  • Rendszeres, illetve igény szerinti riportok készítése a Servicedesk rendszerből
  • Részvétel a funkcióhoz tartozó költségvetésnek nyomon követésében, számlakezelésben, eszközbeszerzésben
Mire számíthatsz nálunk?
  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Kiváló szakmai előrehaladási és tanulási lehetőség
  • Hosszú távú és változatos munkavégzés
  • Teljeskörű szakmai fejlődés támogatása (pl.: referencia értékű projektek, karriert segítő ingyenes továbbképzések, tréningek)
  • Kötetlen munkarend, rendszeres otthoni munkavégzés lehetősége
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (rendszeres születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások.

Bízunk benne, hogy rendelkezel a munkavégézéshez szükséges…

  • Folyamatban lévő / befejezett felsőfokú informatikai végzettség (preferált: gazdasági informatikus), minimum 3 év Microsoft infrastruktúra környezetben ÉS helpdesk területen szerzett szakmai ismeret (szakmai gyakorlat alatt megszerzett érdemi tapasztalat is elfogadott)
  • Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Microsoft Operációs és Office programcsomag magabiztos, haladó szintű kezelése
  • Talpraesett, konstruktív személyiség
  • Precíz, pontos és felelősségteljes munkavégzés
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készség
  • Magas fokú a monotonitás és stressz tűrő képesség

Örülünk neki, ha van tapasztalatod

  • IT beszerzésben-; Asset/Licence management szakértelem
  • Számlakezelésben / IT költségvetés tervezésében való jártasság
  • Facility-management területen
  • CALL CENTER tevékenység támogatásában

FONTOS INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSPÁLYÁZATOKHOZ KAPCSOLÓDÓAN

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép.

Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem.

Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót.

Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán.

Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.

 

Köszönjük!

Jelentkezz hozzánk

Neved:*

E-mail címed:*

Telefonszámod:*

Bruttó bérigényed: *

Ajánlás útján érkeztem:

Ajánló munkatárs neve:

CV feltöltés:* (pdf, docx)

hu_HUHungarian