CURRENT JOBS

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SPECIALISTA Budapest

Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve akár home officeban dolgozva nyújthatsz segítséget Ügyfeleink, partnereink számára.

Mivel foglalkozunk?

Telefonos ügyfélszolgálati csapatunk bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítünk szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállaljuk.

TE mit fogsz csinálni?
  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz.
  • Telefonon egyeztetsz az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget.
  • Kapcsolatot tartasz szakemberekkel, autómentőkkel telefonon és e-mailen keresztül.
  • Magabiztosan kezeled a rendszereinket, és pontosan végzed el az adminisztratív teendőket.
  • Sok termékünk, szolgáltatásunk van, ezért folyamatos képzéseken veszel részt és tesztekkel bizonyítod, hogy elsajátítottad a szükséges ismereteket.
Mire számíthatsz nálunk?

Fokozatos betanításra, és arra, hogy melletted leszünk, nem csak az első időszakban.

Szeretnénk, ha örömmel végeznéd a feladatodat, az Ügyfelek támogatását. Szeretnénk, ha sokrétű tudást, tapasztalatot szereznél meg a nálunk töltött időszak alatt szolgáltatásainkkal és az Ügyfelek kezelésével kapcsolatban egyaránt.

Ahogy nő a rutinod, szívesen bevonunk olyan feladatokba, amelyek segítenek kilépni a napi telefonhívások közül, és újdonságot jelenthetnek számodra.
Ügyfeleink éjjel és hétvégén is számíthatnak ránk, ezért több műszakban, folyamatos munkarendben (0-24) dolgozunk.

Ahhoz, hogy hosszú távon legyél a munkatársunk rugalmas munkarendet, támogató csapatot, negyedéves bónuszt, egészségmegőrző szolgáltatásokat biztosítunk számodra.

Mit várunk Tőled?

Az Ügyfeleink nagy részével könnyen megy a kommunikáció, de nem titok, hogy vannak nehezebb percek, napok. Ezért elsősorban

  • pozitív szemléletet, kiemelkedő problémamegoldó képességet, és őszinteséget várunk.
  • Legyen legalább középfokú végzettséged.
  • Aktív középfokú angol nyelvtudással rendelkezz.

Mindenképpen előny, ha már rendelkezel munkapasztalattal ügyfélszolgálati területen.

IMPORTANT INFORMATION RELATED TO JOB APPLICATIONS

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép. Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem. Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót. Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán. Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.
 
Thank you!

Apply to us!

Name:*

Your e-mail address:*

Your phone number:*

I have come by referral:

Name of referring employee:

CV upload:* (pdf, docx)

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI SPECIALISTA – román nyelvtudással Debrecen és budapest

Szeretsz másoknak segíteni? Itt a lehetőség, hogy csatlakozz az ország egyik piacvezető assistance szolgáltatójához, ahol modern és barátságos környezetben, illetve a betanulást követően részben home officeban dolgozva nyújthatsz segítséget Ügyfeleink, partnereink számára.

Mivel foglalkozunk?

Telefonos ügyfélszolgálati csapatunk bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát. Szükség esetén segítünk szállást találni számukra, vagy a hazautazásuk megszervezését is átvállaljuk.

Te mit fogsz csinálni?

  • Bejövő telefonhívásokat fogadsz. Telefonon egyeztetsz és az ügy lezárásáig folyamatosan kapcsolatban vagy az Ügyfelünkkel, hogy minél pontosabb információval rendelkezz, és ennek megfelelően tudd megszervezni számára a segítséget.
  • Kapcsolatot tartasz külföldi és belföldi egészségügyi szolgáltatókkal, kórházakkal telefonon és e-mailen keresztül.
  • Magabiztosan kezeled a rendszereinket, és pontosan végzed el az adminisztratív teendőket.
  • Sok termékünk, szolgáltatásunk van, ezért folyamatos képzéseken veszel részt és tesztekkel bizonyítod, hogy elsajátítottad a szükséges ismereteket.
Mire számíthatsz nálunk?

Fokozatos betanításra, és arra, hogy melletted leszünk, nem csak az első időszakban.

Szeretnénk, ha örömmel végeznéd a feladatodat, az Ügyfelek támogatását. Szeretnénk, ha sokrétű tudást, tapasztalatot szereznél meg a nálunk töltött időszak alatt szolgáltatásainkkal és az Ügyfelek kezelésével kapcsolatban egyaránt.

Ahogy nő a rutinod, szívesen bevonunk olyan feladatokba, amelyek segítenek kilépni a napi telefonhívások közül, és újdonságot jelenthetnek számodra.

 

Ahhoz, hogy hosszú távon legyél a munkatársunk rugalmas munkarendet, betanulásodat követően akár 50% home office lehetőséget, támogató csapatot, negyedéves bónuszt és egészségmegőrző szolgáltatásokat, valamint kiemelt bérezést biztosítunk biztosítunk számodra.

 

Ügyfeleink éjjel és hétvégén is számíthatnak ránk, ezért több műszakban  folyamatos munkarendben (0-24) dolgozunk. Főbb pontok:

  • 8,5 órás műszakok;
  • délelőtt- és délután kezdődő műszakok hetente váltakozva;
  • havi 2-3 hétvégi műszak vállalása (ilyen esetben a pihenőnap hétköznapra esik);
  • hosszútávon havi 1-3 éjszakai műszak vállalása.

Mit várunk Tőled?

Az Ügyfeleink nagy részével könnyen megy a kommunikáció, de nem titok, hogy vannak nehezebb percek, napok. Ezért elsősorban

  • pozitív szemléletet, kiemelkedő problémamegoldó képességet, és őszinteséget várunk. 
  • A felsőfokú román és magyar nyelvtudás elengedhetetlen.
  • A napi munka során előfordulhat az angol nyelv használata is, ezért örülünk, ha aktív középfokú angol nyelvtudással is rendelkezel.
  • Legyen legalább középfokú végzettséged (örülünk, ha ezt egészségügyi területen szerezted meg, vagy, ha ilyen típusú tanulmányokat folytatsz.)
 

Mindenképpen előny, ha

  • már rendelkezel munkapasztalattal ügyfélszolgálati területen.

IMPORTANT INFORMATION RELATED TO JOB APPLICATIONS

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép. Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem. Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót. Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán. Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.
 
Thank you!

Apply to us!

Name:*

Your e-mail address:*

Your phone number:*

I have come by referral:

Name of referring employee:

CV upload:* (pdf, docx)

Könyvelő / pénzügyi és számviteli munkatárs Budapest

- projekt jellegű fealdatokkal -

Mivel foglalkozunk?

Cégünk assistance szolgáltatóként, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, megszervezi számukra a segítséget, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát.

Az oktatási csapatunk az ügyfélszolgálati terület képzésével, fejlesztésével és az új munkatársak kiválasztásával nyújt támogatást a számukra.

TE mit fogsz csinálni?

Az oktatási csapat tagjaként

  • Az ügyfélszolgálati területet támogatod,
  • Aktívan részt veszel oktatási anyagok elkészítésében, onboarding és rendszeres belső képzések megszervezésében, lebonyolításában,
  • e mellett naprakészen tartod az e-learning felületünket.
  • Részt veszel az új munkatársak kiválasztásában: önéletrajzok előszűrése és telefonos, személyes interjúk megszervezése és lebonyolítása tartozik még a feladataid közé.
  • Diákszövetkezetekkel történő kapcsolattartás,
  • Tevékenységünkkel kapcsolatos riportok összeállítása, adminisztrációs feladatok ellátásáért leszel még felelős.
Mire számíthatsz nálunk?

Sok rétű feladatokra, lendületes napokra és vidám csapatra.

Fokozatos betanításra, és arra, hogy melletted leszünk, nem csak az első időszakban.

Szeretnénk, ha örömmel végeznéd a feladatodat, az ügyfélszolgálat támogatását. Szeretnénk, ha sokrétű tudást, tapasztalatot szereznél meg a nálunk töltött időszak alatt az oktatási és kiválasztási feladatokkal kapcsolatban.

 

Ahhoz, hogy hosszú távon legyél a munkatársunk rugalmas munkarendet, támogató csapatot, negyedéves bónuszt, egészségmegőrző szolgáltatásokat biztosítunk számodra.

Hétfőtől péntekig tartó munkavégzésre, amely a tréningekhez igazítva bizonyos napokon 7.00-18.00 óra között is tarthat.

Mikor fogod szeretni ezt a pozíciót?

Amennyiben

  • szeretsz szervezni és kollégák szakmai fejlődéséhez hozzájárulni,
  • ha szereted a sokszínűséget és élvezed, ha egyszerre sokféle feladattal, projekttel foglalkozhatsz, és
  • ha ezek mellett szívesen fejleszted a már meglévő folyamatokat és alakítasz ki újakat.

Fontos, hogy motiváljon, hogy egy nemzetközi vállalatcsoport tagjaként a munkáddal Te is hozzájárulsz Ügyfeleink problémáinak megoldásához.

Mit várunk Tőled?
  • Elsősorban pozitív szemléletet, empátiát, kiemelkedő problémamegoldó képességet, és lendületes személyiséget.  
  • Képzési és kiválasztási területen megszerzett tapasztalatot és felsőfokú, szakirányú végzettséget.
  • Legalább aktív középfokú angol nyelvtudást, amelyet használhatsz is a mindennapokban.

 

Mindenképpen előny, ha már ügyfélszolgálati területen megszerzett tapasztalattal rendelkezel.

IMPORTANT INFORMATION RELATED TO JOB APPLICATIONS

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép. Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem. Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót. Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán. Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.
 
Thank you!

Apply to us!

Name:*

Your e-mail address:*

Your phone number:*

I have come by referral:

Name of referring employee:

CV upload:* (pdf, docx)

C# programfejlesztő Budapest

Csatlakozz a magas szintű professzionális segítségnyújtó szolgáltatásokat biztosító, Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas Europ Assistance Magyarország Kft. IT csapatához!

Mivel foglalkozunk?

Cégünk assistance szolgáltatóként, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, megszervezi számukra a segítséget, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát.

TE mit fogsz csinálni?
  • Alkalmazások tervezése, fejlesztése, támogatása, adminisztrálása és továbbfejlesztése csapatban és önállóan egyaránt
  • Fejlesztések tesztelése, dokumentálása,
  • Adatbázisokból automatikus riportok fejlesztése, karbantartása, valamint egyedi riportok és statisztikák készítése.

Bízunk benne, hogy rendelkezel a munkavégézéshez kellő…

  • Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalattal
  • Programozási ismeretekkel C#, .NET nyelven
  • Minimum középfokú informatikai végzettséggel
  • Kommunikációképes angol nyelvtudással
  • OOP rendszerszemléletű gondolkodásmóddal
  • Dokumentált, igényes munkavégzési attitűddel
  • Adatbázis tapasztalattal (Mysql, Mssql, Oracle)
  • Verziókezelő (GitLab) ismerettel

Örülünk neki, ha…

  • Ha van .Net Core ismereted
  • Javascript keretrendszerben is dolgoztál már (pl.: Vue.js, React)
  • Rendelkezel PHP MVC keretrendszer tapasztalattal (pl.: Laravel, Symfony); esetleg Linux és Moodle ismerettel

Mire számíthatsz nálunk?

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Kiváló szakmai előrehaladási és tanulási lehetőség
  • Hosszú távú és változatos munkavégzés
  • Teljeskörű szakmai fejlődés támogatása (pl.: referencia értékű projektek, karriert segítő ingyenes továbbképzések, tréningek)
  • Kötetlen munkarend, rendszeres otthoni munkavégzés lehetősége
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (rendszeres születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások.

IMPORTANT INFORMATION RELATED TO JOB APPLICATIONS

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép. Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem. Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót. Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán. Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.
 
Thank you!

Apply to us!

Name:*

Your e-mail address:*

Your phone number:*

Bruttó bérigényed: *

I have come by referral:

Name of referring employee:

CV upload:*

Claim Manager Budapest

Csatlakozz a magas szintű professzionális segítségnyújtó szolgáltatásokat biztosító, Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas Europ Assistance Magyarország Kft. Claim csapatához!

Mivel foglalkozunk?

Cégünk assistance szolgáltatóként, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, megszervezi számukra a segítséget, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát.

Lehetséges feladataid nálunk:

  • Lakás-, és gépjármű káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése
  • Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése
  • Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően

Téged keresünk, ha a következő paraméterekkel rendelkezel:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kommunikáció képes angol nyelvhasználat
  • Megbízható, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (excel, word, outlook)
  • Eredményközpontú, rendszerszintű gondolkodás
  • Határidők betartása, önálló döntési készség
  • problémamegoldó és együttműködési készség

Nagyra értékeljük, ha…

  • Rendelkezel pénzügyi ismeretekkel
  • Call Center, ügyfélszolgálati, biztosítói területen szerzett munkatapasztalatod van
  • Román és/vagy szerb nyelveken is kommunikálsz

Mire számíthatsz nálunk?

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Kiváló szakmai előrehaladási és tanulási lehetőség
  • Hosszú távú és változatos munkavégzés
  • Teljeskörű szakmai fejlődés támogatása (pl.: referencia értékű projektek, karriert segítő ingyenes továbbképzések, tréningek)
  • Kötetlen munkarend, rendszeres otthoni munkavégzés lehetősége
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (rendszeres születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások.

IMPORTANT INFORMATION RELATED TO JOB APPLICATIONS

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép. Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem. Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót. Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán. Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.
 
Thank you!

Apply to us!

Name:*

Your e-mail address:*

Your phone number:*

Bruttó bérigényed: *

I have come by referral:

Name of referring employee:

CV upload:* (pdf, docx)

IT beszerzés támogató Budapest

Csatlakozz a magas szintű professzionális segítségnyújtó szolgáltatásokat biztosító, Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas Europ Assistance Magyarország Kft-hez!

Mivel foglalkozunk?

Cégünk assistance szolgáltatóként, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, megszervezi számukra a segítséget, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát.

A lehetséges feladataid:

  • IT osztályhoz kapcsolódó beszerzések lebonyolítása
  • Eszközök/szolgáltatások véleményezése és összehasonlítása, döntéselőkészítő anyag előkészítése
  • Eszköz és liszensz leltár felügyelete, szükség esetén beszerzés indítása
  • Kapcsolódó dokumentumok, szerződések rendszerezése
  • Kapcsolattartás és kapcsolatépítés meglévő és új beszállítókkal (magyar és angol nyelven)
  • IT osztályhoz kapcsolódó számlák adminisztrációja
  • IT osztály költségvetés tervezésében részvétel
  • A szervezet jövőbeni szükségleteinek zökkenőmentes biztosítása a leltár naprakészen tartásával és a társosztályok együttműködésével
  • WIKI alapú tudásbázis bővítése
  • Egyéb IT-hoz kapcsolódó adminisztrációs tevékenységek, kimutatások készítése

Mire számíthatsz nálunk?

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Kiváló szakmai előrehaladási és tanulási lehetőség
  • Hosszú távú és változatos munkavégzés
  • Teljeskörű szakmai fejlődés támogatása (pl.: referencia értékű projektek, karriert segítő ingyenes továbbképzések, tréningek)
  • Kötetlen munkarend, rendszeres otthoni munkavégzés lehetősége
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (rendszeres születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások.

Elvárások:

  • Minimum középfokú végzettség (preferált gazdaságinformatikai-pénzügyi/számviteli végzettség)
  • Angol nyelv kommunikációképes ismerete (szóban, írásban)
  • MS Office szoftverek magas szintű ismerete, kiemelten Excel
  • Tapasztalat IT beszerzés lebonyolításában (helyi beszerzés, versenyeztetés, keretszerződés kialakítása)
  • Eszköz és licence leltár kezelési ismeret
  • Talpraesett, konstruktív személyiség
  • Precíz, pontos és felelősségteljes munkavégzés
  • Jó problémamegoldó és együttműködési készség
  • Magas fokú a monotonitás és stressz tűrő képesség

Mire számíthatsz nálunk?

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Kiváló szakmai előrehaladási és tanulási lehetőség
  • Hosszú távú és változatos munkavégzés
  • Teljeskörű szakmai fejlődés támogatása (pl.: referencia értékű projektek, karriert segítő ingyenes továbbképzések, tréningek)
  • Kötetlen munkarend, rendszeres otthoni munkavégzés lehetősége
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (rendszeres születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások.

Örülünk neki, ha van tapasztalatod ezekben/ezek valamelyikében:

  • IT beszerzésben-; Asset/Licence management-ben való jártasság
  • Számlakezelés / IT kontrolling gyakorlat
  • Help Desk/Call Center szektori tapasztalat
  • Román és/vagy Szerb nyelv ismerete

IMPORTANT INFORMATION RELATED TO JOB APPLICATIONS

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép. Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem. Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót. Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán. Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.
 
Thank you!

Apply to us!

Name:*

Your e-mail address:*

Your phone number:*

Bruttó bérigényed: *

I have come by referral:

Name of referring employee:

CV upload:* (pdf, docx)

You Live We Care” Our motto "You Live We Care" represents Europ Assistance's values. With more than 55 years of experience, we are a pioneer in the field of caring for people. As a market leader, we are looking for dedicated and well-trained people to be part of and help shape the future of assistance (professional assistance)..

With more than 55 years of experience, we are a pioneer in the field of caring for people. As a market leader, we are looking for dedicated and well-trained people to be part of and help shape the future of assistance (professional assistance).

Our core business is providing assistance services in the areas of travel, automotive, health, home and family to clients of the world's leading insurance, banking, energy, automotive and telecoms partners, providing professional answers to challenges in any area of life.

 

Europ Assistance's global presence in some indicators:

  • EUR 386 million annual revenue
  • 8 000 staff
  • 4 300 operator 
  • 400 doctors
  • 300 million customers
  • 58.2 million incoming calls per year
 

Europ Assistance Hungary has been present in the Hungarian market for more than 20 years and has grown into a regional centre covering 11 countries. Our staff speak 12 languages in our 7 operational centres (Budapest, Debrecen, Belgrade, Bucharest, Pirot, Maribor, Skopje) and in 2020 we assisted our customers in more than 650,000 calls. Europ Assistance Hungary Ltd. has won the Business Superbrands award five times. In Hungary, insurance is provided by Europ Assistance S.A. Irish Branch Insurance.

Modern working environment

Corporate training

Fixed 50% working from home

Awards

en_USEnglish