Jelentkezz

Claim Manager

pozícióba

a magas szintű professzionális segítségnyújtó szolgáltatásokat biztosító, Generali cégcsoporthoz tartozó, 5 x Business Superbrands díjas Europ Assistance Magyarország Kft-hez!

Mivel foglalkozunk?

Cégünk assistance szolgáltatóként, telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül bajba jutott Ügyfeleink számára nyújt támogatást, megszervezi számukra a segítséget, hogy időben orvosi ellátáshoz jussanak, vagy megérkezzen hozzájuk a megfelelő szakember, aki elhárítja a problémát.

Lehetséges feladataid nálunk:

  • Lakás-, és gépjármű káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése
  • Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése
  • Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel
  • Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megfelelően

Téged keresünk, ha a következő paraméterekkel rendelkezel:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Kommunikáció képes angol nyelvhasználat
  • Megbízható, precíz, felelősségteljes munkavégzés
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (excel, word, outlook)
  • Eredményközpontú, rendszerszintű gondolkodás
  • Határidők betartása, önálló döntési készség
  • problémamegoldó és együttműködési készség

Nagyra értékeljük, ha…

  • Rendelkezel pénzügyi ismeretekkel
  • Call Center, ügyfélszolgálati, biztosítói területen szerzett munkatapasztalatod van
  • Román és/vagy szerb nyelveken is kommunikálsz

Mire számíthatsz nálunk?

  • Aktív, támogató csapat, multinacionális stabil háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Kiváló szakmai előrehaladási és tanulási lehetőség
  • Hosszú távú és változatos munkavégzés
  • Teljeskörű szakmai fejlődés támogatása (pl.: referencia értékű projektek, karriert segítő ingyenes továbbképzések, tréningek)
  • Kötetlen munkarend, rendszeres otthoni munkavégzés lehetősége
  • Negyedéves teljesítményértékelési bónuszrendszer és béren kívüli juttatások (pl: cafeteria, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Hazautazási támogatás
  • Belső ajánlás díjazás fejében
  • Céges rendezvények (rendszeres születésnapi-, karácsonyi-, csapatépítő összejövetelek)
  • Egészségmegőrző szolgáltatások.

FONTOS INFORMÁCIÓ AZ ÁLLÁSPÁLYÁZATOKHOZ KAPCSOLÓDÓAN

A korábbi üzleti szokás az, hogy a pályázók fényképes Önéletrajzzal jelentkeznek. Cégünk azonban határozottan kijelenti, hogy az álláspályázatok beadásakor nem elvárás a fénykép.

Ezenkívül nem elvárás, hogy a mindenkori önéletrajz részét képezze a hobbi / szabadidős tevékenységek megjelölése sem.

Az álláspályázók pontos lakcímére sincs szükségünk, elegendő a lakhely szerinti város megjelölése, hogy lakhelyhez közeli állásajánlatokkal tudja megkeresni az álláspályázót.

Különleges adatokat (pl. vallási, faji, politikai hovatartozás, nemi identitás, egészségi állapottal kapcsolatos információkat) szintén nem kérünk feltüntetni a pályázás folyamán.

Tájékoztatunk, hogy a kiválasztási folyamat során személyiség teszt(ek) alkalmazására is sor kerülhet, amelynek elvégzése, kiértékelése, az eredmények kezelése esetében előzetes hozzájáruló nyilatkozatot fogunk kérni tőled. A tesztelés során keletkezett adatok kezelése minden esetben a GDPR szabályoknak megfelelően történik.

 

Köszönjük!

Jelentkezz hozzánk

Neved:*

E-mail címed:*

Telefonszámod:*

Bruttó bérigényed: *

Ajánlás útján érkeztem:

Ajánló munkatárs neve:

CV feltöltés:* (pdf, docx)

hu_HUHungarian